Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Customer Service Representative

Requisitos:• Excellent customer service and communication skills• Experience in customer support, customer satisfaction, and customer experience• Ability to ...


Desde Telecom Networks - Santiago

Publicado a month ago

Agente De Servicio Al Cliente Hombre ( San Pedro De Macorís)

¿Cuales son las funciones de esta posición?Realizar rutas diariamente dentro y fuera de la zona de San Pedro de Macorís, para la recogida de muestra y entreg...


Desde Medipath - Santiago

Publicado 23 days ago

Oficial De Servicio Al Cliente

Oficial de Servicio al Cliente - Ventas Santiago¿Cuáles son las funciones de esta posición?Ofrecer asistencia y registrar solicitudes vía telefónica y por ca...


Desde Medipath - Santiago

Publicado 23 days ago

Atención Telefónica En Francés Y/O Portugués Agencia De Viajes

Recibir llamadas en Francés y español para asesorar clientes y cerrar ventas de viajes.Debe saber: hablar y escribir Español y Francés.Conocimientos de Micro...


Desde Siccdata Srl - Santiago

Publicado 23 days ago

Customer Service Representative

Customer Service Representative
Empresa:

Telecom Brun Dominicana


Lugar:

Santiago

Detalles de la oferta

ompany DescriptionTelecom Networks is a Multilingual Contact Center, providing outsourcing services such as Customer Service, 24/7 Answering Services, Telemarketing, Data Entry, Lead Generation, Help Desk, and Live Web Chat. With contact centers in Dominican Republic, Uruguay, Paraguay and commercial offices in Miami, FL, we offer outsourcing services with multilingual operators for the demanding markets of the USA, Israel, Canada, and Europe.Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Customer Service Representative located in Santiago de los Caballeros. The Customer Service Representative will be responsible for providing exceptional customer service and support, ensuring customer satisfaction and positive customer experience through effective communication and problem-solving skills.QualificationsExcellent customer service and communication skillsExperience in customer support, customer satisfaction, and customer experienceAbility to handle difficult customers and resolve customer issues effectivelyStrong attention to detail and problem-solving skillsAbility to work in a fast-paced environment and multitask effectivelyFluency in English and Spanish required; additional languages a plusBachelor's degree in related field or equivalent work experience


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Service Representative
Empresa:

Telecom Brun Dominicana


Lugar:

Santiago

Built at: 2024-04-27T06:36:23.455Z