Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Coordinadora Compras Y Recursos Humanos

RequisitosExperiencia previa en compras y Recursos Humanos.Habilidades de negociación y relación con proveedoresHabilidad organizativa y de comunicación Capa...


Desde Compañía De Alquileres Srl - Santo Domingo

Publicado a month ago

Nos Encontramos En La Búsqueda De Una Generalista De Recursos Humanos.

Generalistarequisitos:Estudiante de termino o egresada de Lic. Psicología Organizacional, Industrial o Administración de empresas.Residir en Santo DomingoMan...


Desde - Santo Domingo

Publicado a month ago

Pasante De Gestión Humana

Requisitos:-Estudiante de termino o recién graduado en Psicología industrial o carreras afines.-Buena ortografía.-Experiencia en servicio en cliente.-Residir...


Desde Desarrollate Consulting Aquino Viloria - Santo Domingo

Publicado a month ago

Encargada De Gestión Humana

Con experiencia en diferentes subsistemas especialmente en el área de reclutamiento, selección de personal, manejo de beneficios y compensación; manejo de TS...


Desde Las Americas Cargo - Santo Domingo

Publicado a month ago

Bilingual (English/French) Operations Supervisor - Call Center

Bilingual (English/French) Operations Supervisor - Call Center
Empresa:

(Confidencial)


Detalles de la oferta

Supervise, mentor and develop the customer service skills for a team of call center agentsScreen, interview and hire candidates for the call center agent positionsTracking and reporting on teamxc2x92s metrics and progressMonitoring agents calls and assuring qualityWorking with the team to accomplish department goalsCreating and implementing programs to keep agents motivatedCreating an environment which encourages and supports agent retentionConduct one-on-one coaching sessions providing feedback to the team membersCompletion of Administrative duties to support Operations including by not limited to auditing of payroll, agent schedules, call times, etc.

Requerimientos:
Advanced French & English levelHigh School Diploma required and a College Degree preferred2-3 years of call center supervisory experienceAbility to lead employees and inspire others into action. Excellent communication, problem solving, and decision-making abilities. Demonstrate ability to make responsible business decisions.Ability to manage time, to balance multiple priorities, coach and develop teams, and accomplish goals. Intermediate understanding of PC hardware and software, operating systems, and Microsoft Office. Excellent interpersonal, written and verbal communication skills


Fuente: Aldaba

Requisitos

Bilingual (English/French) Operations Supervisor - Call Center
Empresa:

(Confidencial)


Built at: 2024-04-19T15:34:21.270Z